kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Då var det inskickat

Av Kim - 19 december 2010 19:56

.... Ja då var ansökan till kurserna inskickade, så får vi se om jag kommer in på dom och när isåfall men dom har nog papperna imorgon förhoppningsvis! Så kan kanske Kim med bli "något". Här nere så kan man ju inte säga att jobb finns att plocka på träd, så jäkla dåligt här är! Nej stockholm nästa? Finns nog mer framtid där än här iaf!


Min älskling ligger och sover nu, han va så trött så redan kvart över sex så fick han sin kvällsvälling och sen i säng, han somna direkt. Vad vore jag utan dig Mio?

Vi har även varit ute och åkt pulka idag, han tycker att det är dööö mysigt:) Nog därför han var så trött, lill snutte!


Vad händer imorgon då?

Ja julklappar behövs handlas och lite sånt smått, så blir väl lite shopping:) Man mår bra av shopping, även om det inte behöver vara något dyrt eller mycket så är de ren fakta, det får en att må bra.

Händer nog inget annat imorgon? inget viktigt iaf!


Nej har faktiskt inte så mycket att dela med mig av, är inte på humör!


Kisses


  

 
 
Anna

Anna

19 december 2010 20:47

Jag håller med dej ang jobb. Tummen upp att du sökt kurser, hoppas du kommer in där du vill =)

http://www.obianna.blogspot.com

 
lotta

lotta

19 december 2010 21:55

viklen underbart söt liten tomte :)

http://luckymom.bloggplatsen.se

 
Emma Falk

Emma Falk

13 januari 2011 20:44

naww sötnows!!

http://byfalk.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards