kimipsenjonsson

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Kim - 2 december 2010 21:41

Ja då var symaskinen undan plockad och kuddarna på plats, blev ganska bra :) Men kom på att jag skulle ju tagit bild hur de blev i soffan men gör de imorgon så ni får nöja er med att bara se resultatet.


  

Före


  

Efter:)


XoXo Kim

Av Kim - 2 december 2010 13:03

            

Mössa                           Dregglis                   Tampongväska


Jag skulle lägga in bilden på Mio och hans nya pälsmössa men den vill inte som jag vill så jag la in lite på pyssel och annat:) Bilder är bara SÅ kul!!


  


Frästen, jag ska sy hundkläder haha! Min lilla loppa blir så våt och snöig i sånthär väder så vi ska fixa en regn/fleece overall till henne:) Kan väl bli ett roligt projekt;) Hon fryser ju den stackaren, hon e så liten<3


XoXo Kim

Av Kim - 2 december 2010 11:43

Ja de kan man väl säga att vi är, jag som då bor mitt emot stationen i Gärsnäs ser inte ens över till Norrmans som ligger på andra sidan haha snacka om att de snöar här! Men mys så länge som man håller sig inne iaf.


Mio har precis lagt sig för sin middags lur, vi har lekt och Mio har även badat:) Jag har just avnjutigt en kopp kaffe och lussebulle:) GOTT!

Tänkte även passa på att sy nya kuddfodral till småkuddarna i soffan, dom ska bli helt RÖDA:) Blir snyggt nu till jul med en röd ryamatta!

Lägger upp en bild sen så ni kan se hur de blev:)


Helgen närmar sig, vad händer då?

N ska på julbord med sitt jobb i Malmö och jag och Mio ska vara hemma, eller ja vi skulle egentligen på julbord med mamma & Robban men vågar inte boka något eftersom vädret är som det är, så vi tar ett julbord här hemma istället:) MYS! Längtar super!

Får kanske nycklarna till huset denna helgen så vi kan börja ta ut de saker som vi inte använder direkt. Mycket hänger på vädret också ju.


Vad ska ni göra ihelgen?


Kommer inlägg senare ikväll med:)





XoXo Kim




Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards