kimipsenjonsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Kim - 26 oktober 2010 20:06

Så då är man hemkommen nu:) Blev både vanlig gymträning och har även vibbat;) (vibrationsträning) jag lova att verkligen ALLT skaka!! Men härligt! Funderar på att simma en gång i veckan:) basta och hela, kanske imorgon?


Har även hunnit att uppgradera min Iphone till iso4 tror jag det heter, så nu har man lite nya saker på den, älskar verkligen min Iphone!!


Nu väntar en varm dusch:)


XoXo

Av Kim - 26 oktober 2010 16:04

Varit ett tag sen nu, men mitt huvud går på hög varv!:(


Ska se om jag kommer på något kul som har hänt sen jag blogga sist, Jag har varit och gjort vid mina naglar:) äntligen är man "hel" igen, så nu e dom låånga och franska, min kusin är verkligen BÄST på det!

Ihelgen var vi och bada med Bella, David och Neelia på tivolibadet i Kstad, Mio var lite ledsen ibörjan för allt var så nytt men 5min senare och han älska det! Så roligt att se våra små leka så bra och fint tsm. Efter badet så blev de hemlagad pizza hos oss:) alltid trevligt!


Trivs så bra med er Bella! Vi älskar er<3


Idag så har vi varit ute i de hela underbara vädret! Så härligt verkligen, bitande men mmmmmm:) Blir träning nu vid fem, var slarvigt förra veckan men nu är de tillbaka varannan dag! Ska man försöka bli fin så.


Vet ej om jag har berättat att jag nog ska klippa av mig håret?:) hade tänkt att jag skulle iaf,ska se om jag har någon bild på datan hur jag såg ut med kort kort:)


Skriver kanske en rad när jag kommer hem:)


  

Hitta ingen bättre bild men här är iaf en:)

Vad tycker ni? Kort el Långt?

Av Kim - 19 oktober 2010 19:59

God kväll alla:)


Har nyss duschat och haft ansiktsmask på:) såååå skönt så nu sitter jag med en kopp kaffe och myser i soffan:) Blir snart att se "I Form med Anna Anka" annars händer det inte så mycket hos mig ikväll.


Jag, Mio och mamma har varit på Bo Olsson idag, blev några fynd, ljuslykter till köksfönsterna:) Myspys! Även varit på två långrunder idag med Mio och Lovis, men vilket dåligt väder! Regn & Regn! Men vad gör man? På tal om Mio, han har fått upp två st kindtänder:) så snart 10st tänder! Min älskade unge!


Imorgon blir de nog handla på Willes;) Blöjer behövs!


Måste erkänna en sak, Anna Anka har jäkligt fin & vältränad kropp!


Har inte tid med mer skrivande nu;)


  

Av Kim - 13 oktober 2010 20:49

Förlåt för den dåliga uppdateringen:P Men händer så mycket här hemma nu, Mio min älskade son går för fullt och leker, dagarna går så fort!


Idag så har vi varit på kontroll på Mios öron igen, då han inte ville reagera direkt på BOEL testet, men såklart så var där inget fel på min prins:) Han va så duktig, snäll och så söt!

Imorgon är de tyvärr dags igen, dags för nr3 av sprutorna:( Usch är inte alls kul! Hatar när han ska bli så ledsen, men det är ju för hans eget bästa. Ska ju även få reda på hans vikt & längd, sist var på 10månaders kontrollen och då var han 75cm och 8900g:)


Här flytta hem en ny familjemedlem i fredags, en liten vovve:) Som heter Lovis:) hon börjar trivas här hemma nu och jätte mysigt med hund, nu fattas bara volvon & villan, men tror inte att jag någonsin kommer gå till volvo, jag är en SAAB tjej:P Hahaha fan va de lät roligt!!

Och hus de vill jag ha, helst igår;) Hitta en jätte fin gård på hemnet i hammenhög, den du! Där stod Kim på den:) Jag vill nu nu nu nu!

Där va ju tillochmed så man hade kunnat haft en liten verksamhet i en del:) Och det är ju min dröm!


När ska de bli Kims tur?


Kärlek!


  

Av Kim - 1 oktober 2010 22:12

Så trött jag är alltså, helt sinnes!


Träningen gick inte så bra idag, kände mig helt ur form. Mycket som går runt i huvudet väl så stör de allt annat. Så blev bara lite träning men ändå, bättre än inget.

Blev att hämta bord och stolar hos pappa som vi ska ha till kalaset, så det är på plats. Duka har jag även gjort men inte 100% klar än, men jag ska nog hinna:)


Undra om Mio har något problem med hans mage, han är så fruktansvärt ledsen på kvällen, han somnar vid 19.00 och vaknar vid 21-21.30 varje kväll och är helt förstörd och tar jätte lång tid innan man lugnar sig och han får ut jätte mycket gaser under denna tiden:( Han vaknar även på natten och är ledsen, eller är detta kanske bara drömmar?

Super jobbigt är det, hemskt när man inte vet vad det är! Vill inte se mitt allt så ledsen:(


Bilden jag lova på dukningen får ni imorgon istället då är allt klart:)


Nej nu blir de sängen för mig, har MYCKET att göra imorgon så det betyder en tidig morgon för mig.


Pussa


  

Av Kim - 1 oktober 2010 15:42

1 Oktober, ja gud vad tiden går! Och snart är min lilla bebis hela 1år. Känns så konstigt, nyss va vi på BB och nu går han själv. De går sååå fort!


Fick en jätte bra inspelning på Mio när han går men jag som då inte är den mest tekniska vet inte hur man gör hahahaha. Små dålig e man allt;)


Varit och inhandlat de sista till Mios kalas, duk och massa sånt:) Så ska duka redan ikväll så är de gjort, kommer bli jätte fint:) Mycket blått;) Sen på Måndag så blir de barnkalas tillsammans med Neelia & Bella, då alla barn ska vara tillsammans och fira Mio & Neelia<3 Våra hjärtan!


Blir en bild sen på dukningen:) Ska göra vimplar och sånt med, vet ej hur jag ska hinna allt men de blir säkert bra. Mio brukar ju somna kl.19.00 för natten så kan ju hoppas på de ikväll med:) Blir även träning för mig ikväll, träning= någon procent av fettet åker bort!


Måste erkänna att jag faktist skulle bakat egen prinsesstårta till Mio, men nej jag SKET i de och beställde istället, blir andra hembakade kakor. Skäms en aning:(


Pussipuss

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards