kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Ny familjemedlem:)

Av Kim - 13 oktober 2010 20:49

Förlåt för den dåliga uppdateringen:P Men händer så mycket här hemma nu, Mio min älskade son går för fullt och leker, dagarna går så fort!


Idag så har vi varit på kontroll på Mios öron igen, då han inte ville reagera direkt på BOEL testet, men såklart så var där inget fel på min prins:) Han va så duktig, snäll och så söt!

Imorgon är de tyvärr dags igen, dags för nr3 av sprutorna:( Usch är inte alls kul! Hatar när han ska bli så ledsen, men det är ju för hans eget bästa. Ska ju även få reda på hans vikt & längd, sist var på 10månaders kontrollen och då var han 75cm och 8900g:)


Här flytta hem en ny familjemedlem i fredags, en liten vovve:) Som heter Lovis:) hon börjar trivas här hemma nu och jätte mysigt med hund, nu fattas bara volvon & villan, men tror inte att jag någonsin kommer gå till volvo, jag är en SAAB tjej:P Hahaha fan va de lät roligt!!

Och hus de vill jag ha, helst igår;) Hitta en jätte fin gård på hemnet i hammenhög, den du! Där stod Kim på den:) Jag vill nu nu nu nu!

Där va ju tillochmed så man hade kunnat haft en liten verksamhet i en del:) Och det är ju min dröm!


När ska de bli Kims tur?


Kärlek!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards