kimipsenjonsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Kim - 25 februari 2011 11:51

Goddag mina kära!


Vad gör jag här? jag som skulle plugga företagsekonomi:( Men men det blir säkert jäääätte bra;)


Mio ligger och sover middag nu, han är ju sjuk:( Dom ringde ifrån dagis igår, han va ledsen och hade feber/hemsk hosta. Så jag skynda mig dit, hemskt att se honom så hängig! Han brukar ju vara på topp alltid.

Men Bella sa att Bisolvon fanns från 1år, så bad pappa/morfar att köpa det med sig hit, och det har redan börjat hjälpa på honom!

Han har ingen feber idag, men väldigt trött och fortfarande hosta men idag pratar han iaf det gjorde han knappt igår.


Ikväll blir de bara mys till Let´s dance;) Skönt! Kommer ju en helg som man kanske kan hitta på något? Vad ska ni göra ihelgen?:)


Återkommer sen!

P.s kolla in H&M´s sommarkläder/skor vilken LYCKA!


    

Av Kim - 23 februari 2011 12:18

Pigga & vakna?:)


En annan gick upp halv sex imorse, skulle fixa födelsedagsfrukost. Passa väldigt bra för jag är redan klar med storstädningen:) Nu väntar vi på Kim & Bus som ska komma och umgås med oss lite idag! Wiiie<3 sen ikväll blir de lite födelsedagsfirande, N fyller 24år Grattis!:)


Köpte en softshell ( tror verkligen inte att det stavas så men orkar ej kolla upp de) jätte fin var den iaf:) sen har Mio själv fixat en liten sak:)


Ni är dåliga på att kommentera numera;)


  

Älskar dig mer än ord kan beskriva!

Av Kim - 22 februari 2011 08:37

... en flicka så skulle hon haft detta:


  

Så kärt!

Detta kommer ifrån http://www.barnlyan.se


Av Kim - 22 februari 2011 08:30

Godmorgon alla kära!


Idag är det alltså tisdag, inte vilken tisdag som helst utan den 22 februari. Som då inte är en positiv dag för mig! För 9år sedan så vakna jag som vilken morgon som helst, gick ut i köket och möter mamma, känner direkt doften av cigarettrök och möts av beskedet att mormor har gått bort. Hon förlorade kampen mot cancer, men samtidigt fick hon ro, en fortsättning utan smärta.


De känns som igår jag träffa henne, saknaden efter dig är otroligt stor! du har missat så mycket, min student, min son (ditt barnbarnsbarn) du hade älskat honom! Vet att du är med oss alltid, hade gjort vad som för att få se dig en gång till. Vi saknar dig!<3

----


Sitter just nu hos mamma, mio älskling är på dagis och leker:) Vi ska fixa presenter idag, N fyller år imorgon. (alltid sent ute) hehe men blir säkert bra ändå!


Vi hörs ikväll igen:)

Kisses

Av Kim - 17 februari 2011 14:47

Se hit alla föräldrar!


Jag har hittat en döläcker hemsida som säljer baby/barnkläder och även leksaker och möbler! Och inga såna kläder som alla går runt i utan dom är väldigt "häftiga". Jag fastna direkt! Lägger in mina favvos!


  


  


hur snygg hade inte min prins varit i detta? Både tröja och byxor ifrån Cheap Monday.


Sidan heter då: Http://barnlyan.se

Njut!

:'(

Av Kim - 13 februari 2011 19:39

Vill vara den Kim som fanns för några år sedan! Ibland skulle man vilja spola tillbaka....


  

Av Kim - 11 februari 2011 11:47

Japp nu är de äntligen helg igen:D

Och ikväll vankas det fredagsmys! Även let´s dance, inte för det är så mycket mys faktor över de men det får gå;)


Lill fisen ligger och sover middag nu, äntligen så har han ätit bra! inte alls ätit bra denna vecka pågrund av att han varit dålig, men Mio som är ganska liten (han är ju inte direkt överviktig) så tar de ganska hårt om han inte äter, men nu så:D Min fina fina unge! att man kan älska någon så mycket!


Jag har just blivit färdig med städningen här hemma, så nu är här fint inför helgen så slipper man städa då:)


Nja inte mycket att säga just nu, så ni får en bild istället:)


  

Av Kim - 10 februari 2011 20:58

japp någon som känner sig villig att ge mig en spray tan:)? Nej men iaf detta är något jag vill göra/ska göra! vet ni något bra ställe som man kan göra de på?


Dagen har bestått av mys med min underbara kille, ingen dagis idag, Mio har varit dålig sen i måndags så han kunde lika bra vara hemma idag med så han blir helt frisk:) Så mamma fick plugga ikväll istället, men vad gör man inte för din prins?:)


Helgen är på ingång, vad händer då? Nja jag vet ej, hoppas på fint väder så man kan ut och få lite färg på kinderna:) är bjuden på fest på lördag men vet ej om jag orkar, hade varit lättare om man kunde gått hem:) lite långt att gå ifrån gärsnäs till vemmerlöv! Men men snart så;) Vad ska ni göra ihelgen?

 

Jag vill ha en kissekatt:) Nu nu! Myyyysss!

Har ju Lovan men skillnad på vov och mjau;)


  


Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards