kimipsenjonsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

<3

Av Kim - 6 februari 2011 21:08

  

Det är för dig mitt hjärta slår!

Av Kim - 6 februari 2011 12:49

Hej mina kära:)


Då har helgen snart passerat och den har bestått av mys och lite smått och gott:)


Jag har ju fått för mig att jag ska vara blond nu, och inte kul att ha haft chockladbrunt innan efter som den jäkla röda nyansen är icke den lätta att bli av med!! Men det är på väg mot ljust iaf och hoppas bara på en omgång bekning till sen borde nog solen fixa resten:D

Tack igen kusin för hjälpen:) frisör saker är lite bättre än ICAs egna:P


I fredags kväll så fick jag hem min saccosäck:) 135x160 cm ooooohhh sååå härligt, så stor och mysig! Såklart i svart. Den gör sig även som en snygg inredningsdetalj:) Hade tänkt få upp den på väggen (nej jag är inte dum i huvudet) har inte riktigt plats att ha den på golvet då den inte används så upp på väggen, den ideén har jag snott av Kim Nilsson! hehe


Vad har annars jag haft för mig?

Mys till ur kass melodifestival men men!

Jo jag ska bli fin idag, naglarna ska fixas!:) Attans va bra släkt jag har, en som e bygger nagler och en frisör, fattas bara en makeup artist sen är vi komplett:) Nej så vacker ska man bli men tror ej jag ska ta vita tippar denna gången utan bara färg, nån snygg röd eller rosa:D Bild kommer sen.


Hitta ett par jätte fina solglasögon som denna kvinna gärna hade haft hos sig, men dömt och misslyckas att hitta här!


  

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards