kimipsenjonsson

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Kim - 20 december 2010 20:01

Vill först börja med att tacka för alla fina kommentarer ifrån er! Det värmer<3


Vad har då Kim gjort denna måndag såhär nära jul?

Allt börjar med att Mio vakna kl 08.50 med ett jäkla humör, bara skrek och hade sig så han fick lägga sig igen och sov till 11 och va på ett underbart humör:)

Mamma kom och hämta oss vid middag för att ha en hel dag tsm, verkligen saknat det! Blev en födelsedagspresent till mammas sambo som har turen att fylla år på lille Julafton hehe, sen lite annat smått och gott. Och är fortfarande inte klar med alla julklappar, kommer bli stress tillslut hehe.


Kom hem vid 17, så blev att äta och sen åkte Mio i bad och de va inte alls populärt! Han åkte i pyjamasen en kort stund efter. Han går ju och lägger sig redan halv sju på kvällen hehe, trött gosse. Men när han är vaken är de full fart och ingen vila, så förstår att han är trött på kvällen.


Imorgon så ska jag se om jag kan fixa en julklapp till iaf:) Önksar ni er något speciellt?


* Efter nyår så ska denna saken försöka hålla sitt nyårslöfte som såklart består av att gå ner i vikt, 10kg minus gärna:) Hoppas att vägarna kan bli bra så jag kan ta mig till gymmet igen, alldeles förlängesen sist! Ska ni ha något nyårslöfte?*


( Kom precis på att min vovve liknar en nakenhund fast med hår haha )


Kisses

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards