kimipsenjonsson

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Kim - 13 december 2010 20:51

Nu står degen och jäser, bakar nämligen solros bröd:) Får se om de smakar gott! Passa på att baka när lilleman somna;) han lär tycka de e dö gott till frukost iaf:)


Pröva även ett nytt recept idag, pastawook med korv och majs:) Lätt och gott!Sånt gillar vi! Skrier gärna receptet om någon vill pröva de en dag:)


Blir att fixa till mina bröd ( haha de lät kul! ) sen blir de att kolla hollywood fruar, ingen måndag utan det:)


Blev bara en snabbis nu men återkommer imorgon kanske med lite bilder med:)


Love/ K 

Av Kim - 13 december 2010 13:33

... lite tid över åt bloggen! Nu är 1 av 3rum som har furu tak färdig målat, jäkla vilken tid de kan ta! Men blir ju bra eller bättre iaf när de blir färdigt.


Lite väggord har jag även fått upp, kommer en bild sen:) Finns väl inget finare än att mötas av ett väggord:) får sån härlig känsla när man läser dom! Hemmet blir genast lite personligare.


Kim och Pontus och lilla Bus var här igår och åt middag:) Jätte trevligt, fick världens finaste ljuspyramid och en Välkommen toffel med massa gästtofflor i, blir super bra här eftersom golvet är inte de varmaste, eller så är de jag som är gnällig;) Dom åkte runt 22.00 sen blev de sängen, icke klokt så trött man blir när man håller på hela tiden.


Blir att sy ett skydd för bakdörren så att de inte drar så kallt in:) Ätnligen så ska min symaskin och allt annat pyssel få stå uppe:)


Nu vakna lill skiten så skriver mer ikväll:)


Kramkalas<3

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards