kimipsenjonsson

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Kim - 19 december 2010 20:59

... Jag vill ha det alla flickor drömmer om, ett underbart liv fullt med glädje och kärlek!


Önskar att jag hade haft lite mer "skinn" på näsan, att kunna säga ifrån när jag tycker att något är fel och när jag inte gillar läget mer. Varför ska man inte få kunna göra de? Alla tycker olika, och visst jag är inte lätt att varken umgås med eller leva med, jag behöver kärlek och behöver få älska andra och få bli älskad själv. Suck!


Nej nu blev de väldigt mycket "skit" skriv här, blir film nu Baby Mama på kanal 3.


Godkväll och sov gott!

Av Kim - 19 december 2010 19:56

.... Ja då var ansökan till kurserna inskickade, så får vi se om jag kommer in på dom och när isåfall men dom har nog papperna imorgon förhoppningsvis! Så kan kanske Kim med bli "något". Här nere så kan man ju inte säga att jobb finns att plocka på träd, så jäkla dåligt här är! Nej stockholm nästa? Finns nog mer framtid där än här iaf!


Min älskling ligger och sover nu, han va så trött så redan kvart över sex så fick han sin kvällsvälling och sen i säng, han somna direkt. Vad vore jag utan dig Mio?

Vi har även varit ute och åkt pulka idag, han tycker att det är dööö mysigt:) Nog därför han var så trött, lill snutte!


Vad händer imorgon då?

Ja julklappar behövs handlas och lite sånt smått, så blir väl lite shopping:) Man mår bra av shopping, även om det inte behöver vara något dyrt eller mycket så är de ren fakta, det får en att må bra.

Händer nog inget annat imorgon? inget viktigt iaf!


Nej har faktiskt inte så mycket att dela med mig av, är inte på humör!


Kisses


  

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards