kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Torsdagkväll

Av Kim - 13 januari 2011 20:25

Ja då va snart denna vecka över! Har varit på första mötet på Mios dagis, känns overkligt och jätte hemskt! Vill inte:'( inte än! Helt plötsligt så läggs allt ansvar till någon helt okänd människa, någon annan ska få se allt Mio gör, inte jag:(


Har haft "kramp" i min mage två nätter nu, börjar alltid kl.05.00 på Natten/morgonen och är hemskt! Vet inte var jag ska ta vägen, så mamma kom imorse, för jag hatar vara själv när man har ont sen åkte vi till Gärsnäs istället. Nu har de börjat så smått igen:( men men jag lever iaf:)


vet ej om jag har berättat för er att jag kom in på mina kurser som jag sökt, ska på informationsmöte på tisdag, så då ska man väl bli skolflicka igen, BUUHH!


Just nu ser jag ett helt otroligt program, en som väntar sexlingar. Vilken mage! Hon kan inte gå men lyckas att behålla barnen i magen till nästan v.32 Helt sjukt, helt fantastiskt!! Att vara gravid är vackert!<3

man kan inte älska någon så mycket som sitt barn!

Ni som är mammor, ni vet vad jag snackar om:)


Kisses<3


 
 
Emma Falk

Emma Falk

13 januari 2011 21:18

aa visst är det härligt att springa runt med en liten kula på magen! Med lite tur så gör jag inom en snar framtid det igen:)

http://byfalk.blogspot.com

 
Emma Falk

Emma Falk

13 januari 2011 23:27

Absolut förstår precis! :)

http://byfalk.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards