kimipsenjonsson

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Kim - 27 januari 2011 19:35

Gud vad jag skäms, är ju dö längesen som jag blogga:( Hoppas att ni inte saknat mig för mycket;)


Jag har haft fullt upp i snart två veckor, har inskolat Mio på dagis. Det går så super bra! Men alla vet ju att det kommer bakslag nån gång, och idag var en sån, jag skulle gå ifrån dagis och sa som vanligt hejdå till Mio och när jag vänder ryggen till så brister han i gråt, det finns nog inget som skär så i hjärtat som att bara fortsätta att gå när ens allt gråter:( Men som tur är så hade de gått över på 2 sek:)


Sen så hade jag även börjat plugga, svårt att få huvudet till att fatta att man ska börja läsa och så igen men blir nog bra:) Så efter imorgon är inskolningen slut så då får jag nog lite mer tid för bloggen:)

Måste tacka till alla som ställt upp under Mios inskolning med körning<3


Just nu så ser jag på halv 8, ska göra semlor snart:D GOTT!

Vad har jag annars gjort? Jo jag har ändrat färg i tv rummet, just nu är det svart och chockrosa;) Fast typ bara filtar och kuddar med ljus som är chockrosa men attans va fint de blev:)


Hur ser er kväll ut?


Kisses

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards