kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

HejHopp

Av Kim - 6 januari 2011 21:09

Hej alla glada:)


Nu är jag fin som attans, ur snygga blev naglarna!:) Tack Sandra<3


Annars så har här väl inte hänt så mycket annat, snöat här igen, hemskt kul! Nej jag är inte alls road av snö längre, nu vill jag ha sol och värme! Ingen som vill ta denna svensken på en häärlig semester?:)


Frästen så HATAR jag vemmerlöv!!!! Vill inte bo här, ingen lyssnar!! Visst att man ska bo in sig och så men nej jag verkligen hatar de, jag vill aldrig bo på "landet" jag vill kunna gå ner till en ica om jag behöver, kunna ta vagn/pulka eller bara gå till dagis med min son. Ahhh!!!


Ja nu fick ni nått att läsa;)


Kisses

 
 
lotta

lotta

6 januari 2011 21:54

förstår dig, trivs inte heller alls på landet :(

http://luckymom.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

8 januari 2011 17:36

Inte kul att läsa att du inte trivs Kim! *kram* Jag är uppvuxen på landet och har alltid bott så men nu när vintern är som den är vill jag oxå bo mer i stan och kunna ta pulkan. Man behöver inte oroa sig för att kunna ta sig till dagis/jobb/affären då.

Hoppas ni kan hitta nåt annat! Annars får vi öppna affär och dagis i Vemmerlöv ;)

*kram på dej*

http://www.obianna.blogspot.com

 
Vinnie

Vinnie

8 januari 2011 21:01

Härligt att bli ompysslad, hår eller naglar så mår man så himla bra efteråt:)

Jag trivs i Malmö och hade nog haft svårt att bo på landet!
Men med din charmiga lillkille och din lilla valp så förgyller de din vardag:)
Kramis

http://vinkos.wordpress.com

 
Ingen bild

Bella

11 januari 2011 19:28

Men gumman lilla, det är ju så härligt att bo på landet, i like it =) haha..det är nog för att jag insett att jag aldrig kommer härifrån, ha!! vi kommer snart och hälsar på er en dag, jag lovar! puss saknar er <3

 
Emma Falk

Emma Falk

14 januari 2011 20:36

Ja nu fick vi verkligen något att läsa om ;) ne men jag instämmer ica blorde vara på gång avstånd:P

http://byfalk.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards