kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

240cm

Av Kim - 5 januari 2011 20:11

Mmmm 240cm det är mitt nya projekt!


Och vad menar jag då med det? Jo en ny idé kom till mitt lilla huvud, att skaffa en "masterbed" Ooh yeah!

Tänk en säng och inte vilken som helst utan en som är 240cm och inte 180cm som alla andra är, nej ska de va så ska de vara ordentligt! Så alltså blir de att skaffa 2st 120cm sängar, en är redan avklarad! Oooo jag gillar de!!


Haft en ur mysig dag med mamma idag, blev in till Simrishamn för att fika och shoppa lite, utan barn:) Skönt att vara Kim ibland, blev en tröja till mig och inneskor till Mio. Mycket prat och skratt som alltid, vad är jag utan dig mamma?<3


Fick nyss ett tele samtal av min pappa, han fråga om jag ville ha en ring. Min gudmor är då silver/guldsmejd så dom undra om jag ville ha en av farmors guldringar som hon fick när min pappa föddes, 2st vita stenar i och en röd. Så den ska göras om till mig:) Gillas, den åker på ringfingret!


Imorgon så ska jag bli hel!:) Då åker naglarna på igen, åker till Hammenhög för att få dom fixade, ska bli UNDERBART!!


  

mmmmm 240.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards