kimipsenjonsson

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

År 2011

Av Kim - 4 januari 2011 19:32

Ett tag sen, jo tack jag vet!


Hoppas att ert 2010 slutade underbart! Jag hade en mkt trevlig nyår, Kim, Pontus och lilla Bus var här på middag ( 3rätters ) Mycket gott! Efter all mat så blev det spel, haha höll på att dö av skratt! Tur att ni inte var där!


Efter att vi skålat in 2011 så blev det dags för romantik! Kim & Pontus är ju gifta sen innan och Kim har alltid velat ha en ring till ( två istället för en ) Och hon fick då en kärleksförklaring av Pontus och ur hans ficka så kom en ring! Jag höll verkligen på att DÖ, det var som i en film, tårarna var inte långt ifrån! Kim, vilket kille du har! Inte var dag som man ser något som nästan känns som en film.


Nyårslöfte? Hmm ja de går inte så bra! hur är det mer era?


Hade precis jätte mycket att skriva men Mio börja skrika i sömnen så blev helt av i skrivandet:(


Frästen så ska mitt hår & jag börja gå mot ljusare tider:)


Kisses <3



 
 
Ingen bild

Anna

5 januari 2011 14:51

Det kommer bli mycket snyggt på dig snäckan :) Hur är det med dig annars?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 27 mars 2011 19:14

Jag har flyttat! Min nya blogg är Http://kimipsenjonsson.spotlife.se   NJUT! ...

Av Kim - 7 mars 2011 21:17


Tack Kim och lilla Bus för en helt underbar dag/kväll! Verkligen fått prata och haft super kul! Ni betyder jätte mycket<3 Verkligen haft så mysigt! Tack:)   Nu har Kim och Bus åkt och här sitter jag, känner mig helt värdelös. Hemskt känsla ino...

Av Kim - 7 mars 2011 13:56


Hej mina <3   Hoppas allt är bra med er där ute, här är de bara bra. Nu är man ju ensam ett tag, och gud vad det är svårt! inte på dagarna direkt men när kvällen kommer så är de inte lika roligt längre:( Men men vad gör man?   Ikväll komme...

<3

Av Kim - 7 mars 2011 09:31


  

Av Kim - 3 mars 2011 20:55


Jag kan bara säga att jag har världens bästa körkortslärare! Nette, vad hade jag gjort utan dig? Du finns där och är så gymt duktig på de du gör! Nette du förgyllde min kväll:) Du är en vän för livet<3   Denna underbaringen kommer bli min en v...

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards