kimipsenjonsson

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Kim - 9 november 2010 20:53

Myspys!


  

Av Kim - 9 november 2010 20:10

Sitter och har kvällsmys framför datan/ tvn, ser på Kom i form med Anna Anka tycker att de e riktigt bra! Grymt tränad är hon, en annan som kämpar sig till gymmet 3dagar i veckan e fan inte tränad (suck) Jag vill ha skillnad direkt, inte om 3månader typ! Hade jag bara haft den där kraften att ta mig till gymmet varje dag så hade jag varit glad! (som tur e är de länge tills sommaren 2011;))


Har just varit och vaccinerat lilla Lovis, allt såg super bra ut och hon va så duktig!:) Min pärla.


Sa just att jag ville ha katt, men va icke så populärt haha! Skulle gärna vilja ha en main coon (tror de stavas så) älskar katter, hade världens bästa innan vid namn Zigge men han fick flytta för han blev svartsjuk när Mio kom till världen. Men jag vill ändå ha ha!;)


Imorgon blir de morgonmys med Bella, Neelia, Hanna och Towe nere hos Hanna, super mys var längesen! Längtar redan, sen blir de fredagsmys med dom bästa Bella & Neelia då våra män ska ha killkväll så då får vi väl mysa till de, kanske ett glas vin passar damen?;)


Nej nu ska jag fortsätta kolla på Anna:)

XoXo Kim


  

<3

Presentation


Välkommna att följa mitt liv som mamma till min son Mio, 091003

Fråga mig, jag svarar:)

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards